Wij zetten onze 24-uurs centrale breed in en nemen binnen onze TransDesk voor verschillende opdrachtgevers werkzaamheden waar. Op dit moment voeren wij binnen de TransDesk taken uit voor enkele van onze taxi- en touringcarvervoerders.
Van onze touringcarvervoerders ontvangen wij dagelijks een lijst met chauffeurs die zich buiten kantoortijden moeten melden voor het starten van hun dienst. Deze chauffeurs bellen de wekdienst voordat zij de dienst aanvangen. Wanneer de chauffeur niet tijdig contact opneemt, wordt hij gebeld door de wekdienst. De touringcarvervoerders beleggen de monitoring buiten kantoortijden bij Transvision en hoeven hierdoor zelf geen 24-uurs monitoring te doen.
Voor één van onze taxivervoerders nemen wij de planningsactiviteiten waar buiten de operationele uren. Dit omvat het aannemen van bijkomende ritopdrachten en deze inplannen en uitgeven aan de beschikbare chauffeurs. De vervoerder hoeft hierdoor niet zelf 24/7 bereikbaar te zijn en of een bemande centrale te hebben.
24-uurs centrale voor uw onderneming
24/7/365, wij zijn altijd bereikbaar en beschikbaar voor uw onderneming.
Overname planningsactiviteiten
Wij beschikken over de kennis en capaciteit voor het overnemen van planningsactiviteiten.
Opvang calamiteitendienst
Wij zijn 24/7 beschikbaar voor het opnemen van spoedtelefoontjes
De centrale van Transvision is 24 uur per dag, 7 dagen in de week operationeel. Voor meerdere touringcarbedrijven nemen wij buiten kantoortijden de ‘noodtelefoon’ op. Dat wil zeggen dat spoedtelefoontjes als eerste binnenkomen op het operationele regiecentrum van Transvision. De regiemedewerkers zullen de klant of chauffeur te woord staan en waar nodig aanpassingen of wijzigingen doorvoeren. Veel problemen kunnen daardoor op korte termijn worden verholpen zonder tussenkomst van het touringcarbedrijf.
Bent u benieuwd wat wij voor u kunnen doen, neem dan vrijblijvend contact met ons op via het contactformulier.